Followers

Sunday, December 27, 2009

SERIUS BABY 2009 GIVEAWAY

Ini adalah 1st contest yang mama buat untuk qashrina... layannn...

Contest ni dianjurkan oleh ibu Rifqi Zuhairi sempena harijadinye yang ke-29.. Selamat hari jadi ibu..
syarat2nye adalah:-
* Jadila follower blog  ibu Rifqi Zuhairi
* Letakkan la banner yang telah direka khas utk contest nie
* Buat la entry dengan tajuk 'SERIUS BABY 2009 GIVEAWAY'
* Terbuka pada anak2 yang berumur dari 1 hr hingga 3 tahun
* Upload 1 gamba (wajah yang serius)
* Tuliskan nama, Tarihk lahir dan umur sekarang anak anda
*enrty mestilah link back to ibu Rifqi Zuhair blog.
Sekiranye syarat2 kurang di kire batal (hehehe... lebih2 lak)
*Tarikh tutup 31DECEMBER 2009

Oklah, gamba yang mama pertaruhkan untuk contest ini adalah....
*
*
*
*

Nama saya : Nur Amalia Qashrina
T.Lahir saya : 4 Ogos 2009
Umur Saya : 4 bulan

Serius x muka saya nie.. Masa nie saya tengah marah ngan mama sebabnye, saya ngantuk. Boleh pulak mama ajak saya main tangkap2 gamba?? Nak cakap kang, mama x paham bahasa saya, baik saya bulatkan mata saya biar mama paham...hehehe... dan inilah hasilnye...


Semoga berjaya....

2 comments:

Lyana said...

Dah jengah dah..tenkiu..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

comeynyer qasrina....geram tengok dia